
Informacje handlowe mogą być przysyłane zgodnie z ograniczeniami wynikającymi z istnienia dwóch modeli: „opt-in” lub „opt-out”. W polskim prawie przyjęta jest właśnie ta pierwsza zasada, która
Informacje handlowe mogą być przysyłane zgodnie z ograniczeniami wynikającymi z istnienia dwóch modeli: „opt-in” lub „opt-out”. W polskim prawie przyjęta jest właśnie ta pierwsza zasada, która
Reklama internetowa jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się dziedzin marketingu. Wraz z rozpowszechnianiem się nowych technologii, wykorzystywanie tego kanału
Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców. Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym
Niemal każdy z nas posiada na swoim koncie poczty elektronicznej folder przeznaczony na tak zwany SPAM. Nie wszyscy jednak wiedzą, co to oznacza. Jest to nic innego jak niechciane, niepotrzebne i nic nie
Każdy z nas wielokrotnie otrzymuje na swój adres e-mail niechciane i wiadomości reklamowe. Czasami zastanawiamy się, skąd nadawcy takich treści biorą nasze namiary. Obecnie działalność spamerów
Dla wielu ludzi reklama to nic innego, jak ciągnące się w nieskończoność pasmo kolorowych obrazów, wyświetlanych na ekranie telewizora. Nie każdy jednak zna pochodzenie tego słowa,