Od menadżera sporo zależy

www.fondlar.pl

Nad wszystkimi ważnymi sprawami ktoś powinien mieć pieczę. Dotyczy to każdej dziedziny życia i jest czymś naturalnym także w zakładzie pracy.

Menadżer jest tam osobą, do której należą kluczowe codzienne obowiązki związane z zarządzaniem ludźmi, wyznaczaniem zadań i egzekwowaniem ich realizacji. O dobrego menadżera z doświadczeniem wcale nie jest łatwo, dlatego w praktyce wiele osób dopiero uczy się tego fachu po obsadzeniu na stanowisku.

Niekoniecznie jest to dobre dla firmy. Menadżer ma bowiem wpływ na bardzo wiele spraw.

Od niego w niemałym stopniu zależy jakość organizacji pracy w ramach przedsiębiorstwa. Skoro zadaniem menadżera jest dzielenie zadań pomiędzy członków zespołu, a następnie nadzorowanie ich realizacji, to musi on również wpływać na ramy czasowe w jakich się to odbywa.

Dobry specjalista nie zostawi w tym momencie nikomu wolnej ręki, bo to może skutkować wyłącznie chaosem. Każdy musi wiedzieć, ile ma czasu na wykonanie swojej pracy.

Później menadżer musi wszystkie rezultaty zebrać w całość.