Co zawiera informacja handlowa?

Co zawiera informacja handlowa?

Definicja informacji handlowej jest dość znacznie zbliżona do tej, którą przypisujemy reklamie. Ma być ona przeznaczona do promowania określonych usług, dóbr lub towarów, zarówno w sposób pośredni, jak i bezpośredni. Jej pojęcie jest jednak znacznie szersze, bo odnosi się do wszelkich promocyjnych treści, a nie tylko tych dostarczanych różnorodnym grupom niezdefiniowanych odbiorców za pomocą dowolnych komunikatorów.

W informacji handlowej musi zostać zawarta przede wszystkim wiadomość o tym, jaki podmiot zleca jej rozpowszechnianie. Konieczne jest również umiejscowienie adresów elektronicznych tejże firmy. Nie może również ograniczać się tylko do haseł – powinna zawierać szczegółowy opis form, jakie przybiera działalność promocyjna.

Ma za zadanie nie tylko określać korzyści płynące ze skorzystania z oferty, ale także wyszczególnić warunki, które odbiorca musi spełnić, by czerpać odpowiednie profity. Konieczne jest także zamieszczenie informacji o tym, jak szeroki w przypadku korzystania z oferty jest zakres odpowiedzialności każdej ze stron – zarówno nadawcy, jak i odbiorcy. Ten pierwszy powinien wyszczególnić odpowiednie ostrzeżenia i zastrzeżenia.

jak obsługiwać klienta outsourcing obsługi klienta jak obsługiwać klienta agencja kreatywna trójmiasto