Niezamówiona informacja handlowa
Informacje handlowe mogą być przysyłane zgodnie z ograniczeniami wynikającymi z istnienia dwóch modeli: „opt-in” lub „opt-out”. W polskim prawie przyjęta jest właśnie ta pierwsza zasada, która uchodzi za znacznie bardziej rygorystyczną.
Stwarza ona dość wąskie możliwości w zakresie przesyłania niezamówionych informacji handlowych. W Polsce podstawowym warunkiem umożliwiającym przesyłanie wiadomości z ofertą danej firmy jest uzyskanie zgody odbiorcy.
Zanim przesyłający skieruje na adres wybranej skrzynki mailowej prezentację zawierającą polecane produkty i atrakcyjne promocje, najpierw musi przesłać zapytanie, czy adresat zgadza się na otrzymanie tego typu przesyłki. Ważne jednak, by taka wiadomość nie zawierała w sobie już treści reklamowych.
Powinna zostać w niej wskazana nazwa firmy oraz branża w jakiej funkcjonuje. Przyzwolenie na otrzymanie oferty handlowej stanowi również dobrowolne wpisanie swojego adresu na odpowiednią listę mailingową – samodzielnie lub podczas zawierania umowy.
Jeśli jednak ktoś twierdzi, że podanie adresu e-mail w celu otrzymywania informacji jest warunkiem koniecznym do jej zawarcia, wiedz, że jest to działanie nielegalne.
Na stronie - customer service Kroma
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan