Snapchat w marketingu online


Snapchat to całkiem nowy kanał społecznościowy, który może okazać się skutecznym narzędziem marketingowym. Ta aplikacja na telefon umożliwia tworzenie „snapów”, czyli zdjęć czy filmików, które widzą inni użytkownicy. Pojawiają się jedynie na chwilę, po czym znikają.
Snapchat jest bardzo przydatnym narzędziem, szczególnie jeśli chcemy dotrzeć do młodych ludzi. Bo to właśnie oni korzystają ze Snapchata najczęściej. Nie mogą być to jednak treści, które są nachalną reklamą.
Należy dostosować przekaz tak, by wpisywał się w ogólny zamysł Snapchata. Firmy, które mają na nim konto, mogą pokazywać zdjęcia z różnych wydarzeń czy prowadzonych akcji. Firmy mogą dostarczać użytkownikom treści w czasie rzeczywistym.
Udostępnianie snapów może być drogą ku budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Obecność w najnowszych kanałach komunikacyjnych świadczy o nowoczesności i podążaniu z duchem czasu. Snapchat to szansa na zacieśnienie więzi z potencjalnymi klientami i zbudowanie ich lojalności.
obsługa klienta customer service jak obsłużyć klientów
Przeczytaj również: Jak prawidłowo dobrać rozmiar ubrania koszarowego?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Przeczytaj również: Jak dbać o system ogrzewania podłogowego elektrycznego?
Polecane artykuły

Różnice między kursem, a książką
Podjąłeś decyzję o nauce programowania – teraz czeka cię kolejna – z czego się uczyć? Różnic pomiędzy kursem, a książką jest wiele. Po pierwsze cena. Zazwyczaj kursy do nauki programowania są droższe niż książki. Spowodowane jest to wieloma czynnikami. Organizatorzy kursu muszą opłacić nauczyciela,

ToCoMoje – paragony w jednym miejscu
Rynek aplikacji mobilnych wypełnia się coraz to ciekawszymi i oryginalnymi pomysłami. Pewnie każdy z nas ma problem z przechowywaniem paragonów. Problem pojawia się, gdy mamy oddać rzecz do reklamacji i nie możemy znaleźć paragonu lub okazuje się, że wyblakł. Jest na to sposób. Specjaliści od apl