Snapchat w marketingu online


Snapchat to całkiem nowy kanał społecznościowy, który może okazać się skutecznym narzędziem marketingowym. Ta aplikacja na telefon umożliwia tworzenie „snapów”, czyli zdjęć czy filmików, które widzą inni użytkownicy. Pojawiają się jedynie na chwilę, po czym znikają.
Snapchat jest bardzo przydatnym narzędziem, szczególnie jeśli chcemy dotrzeć do młodych ludzi. Bo to właśnie oni korzystają ze Snapchata najczęściej. Nie mogą być to jednak treści, które są nachalną reklamą.
Należy dostosować przekaz tak, by wpisywał się w ogólny zamysł Snapchata. Firmy, które mają na nim konto, mogą pokazywać zdjęcia z różnych wydarzeń czy prowadzonych akcji. Firmy mogą dostarczać użytkownikom treści w czasie rzeczywistym.
Udostępnianie snapów może być drogą ku budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Obecność w najnowszych kanałach komunikacyjnych świadczy o nowoczesności i podążaniu z duchem czasu. Snapchat to szansa na zacieśnienie więzi z potencjalnymi klientami i zbudowanie ich lojalności.
obsługa klienta customer service jak obsłużyć klientów
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Polecane artykuły

Model opt-out, czyli szersze możliwości
Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców. Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym w niektórych krajach modelu opt-out. W jego przypadku przesyłanie informacji

Popkulturowy wizerunek informatyka
Przedstawiciele zawodów znajdują swój stereotypowy wizerunek w rozmaitych elementach popkultury. Możemy doszukiwać się ich w filmach, serialach, książkach czy komiksach, a także panującej modzie lub muzyce. Pojawienie się takiego wizerunku informatyków, w czasach ciągłej popularyzacji tego zawodu