Snapchat w marketingu online


Snapchat to całkiem nowy kanał społecznościowy, który może okazać się skutecznym narzędziem marketingowym. Ta aplikacja na telefon umożliwia tworzenie „snapów”, czyli zdjęć czy filmików, które widzą inni użytkownicy. Pojawiają się jedynie na chwilę, po czym znikają.
Snapchat jest bardzo przydatnym narzędziem, szczególnie jeśli chcemy dotrzeć do młodych ludzi. Bo to właśnie oni korzystają ze Snapchata najczęściej. Nie mogą być to jednak treści, które są nachalną reklamą.
Należy dostosować przekaz tak, by wpisywał się w ogólny zamysł Snapchata. Firmy, które mają na nim konto, mogą pokazywać zdjęcia z różnych wydarzeń czy prowadzonych akcji. Firmy mogą dostarczać użytkownikom treści w czasie rzeczywistym.
Udostępnianie snapów może być drogą ku budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Obecność w najnowszych kanałach komunikacyjnych świadczy o nowoczesności i podążaniu z duchem czasu. Snapchat to szansa na zacieśnienie więzi z potencjalnymi klientami i zbudowanie ich lojalności.
obsługa klienta customer service jak obsłużyć klientów
Przeczytaj również: Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?
Przeczytaj również: Jak działa reklama?
Przeczytaj również: Jak otrzymać zgodę na przesyłanie informacji handlowych?
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła