Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Jak działają spamerzy?
Każdy z nas wielokrotnie otrzymuje na swój adres e-mail niechciane i wiadomości reklamowe. Czasami zastanawiamy się, skąd nadawcy takich treści biorą nasze namiary. Obecnie działalność spamerów to niemal samodzielna branża, która prężnie się rozwija, a pracujący w niej ludzie odkrywają coraz to now
Historia reklamy
Wydaje ci się, że reklama zaczęła na dobre zyskiwać popularność dopiero w czasach rozwoju prasy czy telewizji? Nic bardziej mylnego. Jeśli narzekasz na nadmiar reklam jako zmorę naszych czasów, powinieneś uświadomić sobie, że historia działań promocyjnych sięga już czasów starożytności. Łatwo się
Jak otrzymać zgodę na przesyłanie informacji handlowych?
W świetle polskiego prawa przesyłanie niezamówionych informacji handlowych jest możliwe tylko wtedy, jeśli ich adresat wcześniej wyrazi na to zgodę. Może mieć ona formę zawarcia bezpośredniej umowy lub kliknięcie twierdzącej odpowiedzi na odpowiednio sformułowane zapytanie. Jak uzyskać tego typu zg
Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?
SPAM, czyli wysyłane bez zgody odbiorcy treści reklamowe, jest bardzo popularną, a jednocześnie powszechnie nielubianą formą marketingu. W świetle polskiego prawa, aby przesyłać oferty handlowe na prywatną skrzynkę wybranej osoby, powinniśmy uzyskać jej zgodę. Istnieją jednak informacje, które może
Historia reklamy w Internecie
Reklama internetowa jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się dziedzin marketingu. Wraz z rozpowszechnianiem się nowych technologii, wykorzystywanie tego kanału informacyjnego do działań promocyjnych staje się coraz popularniejsze. Warto wiedzieć, że reklama na ekranie komputera nie zawsze
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan