Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?


SPAM, czyli wysyłane bez zgody odbiorcy treści reklamowe, jest bardzo popularną, a jednocześnie powszechnie nielubianą formą marketingu. W świetle polskiego prawa, aby przesyłać oferty handlowe na prywatną skrzynkę wybranej osoby, powinniśmy uzyskać jej zgodę. Istnieją jednak informacje, które możemy rozpowszechniać bez odpowiedniego pozwolenia. Takie przyzwolenie dotyczy przede wszystkim treści niekomercyjnych. Wysyłanie wiadomości stworzonych przez różnego rodzaju organizacje charytatywne nie wymaga zgody ich odbiorcy. Do tej grupy należą również apele działaczy społecznych oraz wszelkiego rodzaju prośby o wsparcie czy pomoc.
Przyzwolenia na przesyłanie promocyjnej korespondencji nie potrzebują także partie polityczne. Bezkarnie możemy również masowo rozesłać ostrzeżenia, np. o istnieniu nowego wirusa komputerowego. Takie rozwiązanie nie wszystkim się podoba. W 2002 roku pojawiły się próby wprowadzenia zakazu przesyłania niekomercyjnego SPAM-u do dyrektyw unijnych. Nie weszły jednak w życie z powodu protestów zainteresowanych organizacji.
Naklejki do rozdawania https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/20-naklejki-do-rozdawania Drukarnia Booklet agencja marketingowa gdańsk
Przeczytaj również: Jak dbać o system ogrzewania podłogowego elektrycznego?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
Polecane artykuły

Aplikacje bankowe
Wielu z nas nie wyobraża sobie życia bez telefonu komórkowego. Nie służy on już tylko do kontaktów ze znajomymi, ale stanowi integralną część naszego życia. Dostęp do Internetu oraz możliwość instalowania przydatnych aplikacji, sprawia, że smartfony pozwalają nam zarządzać domowym budżetem, organ

Aplikacja mobilna. Jak wypromować ją w Internecie?
Przy promowaniu aplikacji mobilnych warto wykorzystać różne narzędzia internetowe, które pozwolą zdobyć nowych klientów. Na początku należy rozplanować działania marketingowe i dostosować je do konkretnej grupy odbiorców. Podstawowym krokiem jest właściwy opis aplikacji mobilnej. Ma być on krótki,