Snapchat w marketingu online
Snapchat to całkiem nowy kanał społecznościowy, który może okazać się skutecznym narzędziem marketingowym. Ta aplikacja na telefon umożliwia tworzenie „snapów”, czyli zdjęć czy filmików, które widzą inni użytkownicy. Pojawiają się jedynie na chwilę, po czym znikają.
Snapchat jest bardzo przydatnym narzędziem, szczególnie jeśli chcemy dotrzeć do młodych ludzi. Bo to właśnie oni korzystają ze Snapchata najczęściej. Nie mogą być to jednak treści, które są nachalną reklamą.
Należy dostosować przekaz tak, by wpisywał się w ogólny zamysł Snapchata. Firmy, które mają na nim konto, mogą pokazywać zdjęcia z różnych wydarzeń czy prowadzonych akcji. Firmy mogą dostarczać użytkownikom treści w czasie rzeczywistym.
Udostępnianie snapów może być drogą ku budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Obecność w najnowszych kanałach komunikacyjnych świadczy o nowoczesności i podążaniu z duchem czasu. Snapchat to szansa na zacieśnienie więzi z potencjalnymi klientami i zbudowanie ich lojalności.
obsługa klienta customer service jak obsłużyć klientów
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan