Co zawiera informacja handlowa?

Definicja informacji handlowej jest dość znacznie zbliżona do tej, którą przypisujemy reklamie. Ma być ona przeznaczona do promowania określonych usług, dóbr lub towarów, zarówno w sposób pośredni, jak i bezpośredni. Jej pojęcie jest jednak znacznie szersze, bo odnosi się do wszelkich promocyjnych treści, a nie tylko tych dostarczanych różnorodnym grupom niezdefiniowanych odbiorców za pomocą dowolnych komunikatorów.
W informacji handlowej musi zostać zawarta przede wszystkim wiadomość o tym, jaki podmiot zleca jej rozpowszechnianie. Konieczne jest również umiejscowienie adresów elektronicznych tejże firmy. Nie może również ograniczać się tylko do haseł – powinna zawierać szczegółowy opis form, jakie przybiera działalność promocyjna.
Ma za zadanie nie tylko określać korzyści płynące ze skorzystania z oferty, ale także wyszczególnić warunki, które odbiorca musi spełnić, by czerpać odpowiednie profity. Konieczne jest także zamieszczenie informacji o tym, jak szeroki w przypadku korzystania z oferty jest zakres odpowiedzialności każdej ze stron – zarówno nadawcy, jak i odbiorcy. Ten pierwszy powinien wyszczególnić odpowiednie ostrzeżenia i zastrzeżenia.
jak obsługiwać klienta outsourcing obsługi klienta jak obsługiwać klienta agencja kreatywna trójmiasto
Przeczytaj również: Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?
Przeczytaj również: Jak działa reklama?
Przeczytaj również: Jak otrzymać zgodę na przesyłanie informacji handlowych?
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła