Historia reklamy w Internecie

Reklama internetowa jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się dziedzin marketingu. Wraz z rozpowszechnianiem się nowych technologii, wykorzystywanie tego kanału informacyjnego do działań promocyjnych staje się coraz popularniejsze.
Warto wiedzieć, że reklama na ekranie komputera nie zawsze wyglądała tak jak ta, z którą spotykamy się współcześnie. Na początku jedyną dostępna formą reklamy w Internecie było dostarczanie rozmaitych ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Do 1993 roku przeglądarki nie miały możliwości wyświetlania grafiki; przełom w dziedzinie Internetu i reklamie stanowiła Mosaic. Jej powstanie zrewolucjonizowało reklamę internetową.
Od tego momentu przekazy reklamowe zaczęły docierać do coraz szerszych rzesz odbiorców. Znacznej popularności dostarczyła im też graficzna forma.
Dziś najbardziej znanym przejawem reklamy w Internecie są banery. Przyciągają uwagę ze względu na swoją kolorystykę, a także ruchome elementy.
Nie wszyscy zdają sobie sprawę z faktu, że internetowa reklama nie zawsze jest oczywista. W świetle unijnych przepisów, takim przekazem są również różnego rodzaju ogłoszenia lub aukcje.
widget e commerce
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Polecane artykuły

Model opt-out, czyli szersze możliwości
Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców. Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym w niektórych krajach modelu opt-out. W jego przypadku przesyłanie informacji

Popkulturowy wizerunek informatyka
Przedstawiciele zawodów znajdują swój stereotypowy wizerunek w rozmaitych elementach popkultury. Możemy doszukiwać się ich w filmach, serialach, książkach czy komiksach, a także panującej modzie lub muzyce. Pojawienie się takiego wizerunku informatyków, w czasach ciągłej popularyzacji tego zawodu