Historia reklamy w Internecie

Reklama internetowa jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się dziedzin marketingu. Wraz z rozpowszechnianiem się nowych technologii, wykorzystywanie tego kanału informacyjnego do działań promocyjnych staje się coraz popularniejsze.
Warto wiedzieć, że reklama na ekranie komputera nie zawsze wyglądała tak jak ta, z którą spotykamy się współcześnie. Na początku jedyną dostępna formą reklamy w Internecie było dostarczanie rozmaitych ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Do 1993 roku przeglądarki nie miały możliwości wyświetlania grafiki; przełom w dziedzinie Internetu i reklamie stanowiła Mosaic. Jej powstanie zrewolucjonizowało reklamę internetową.
Od tego momentu przekazy reklamowe zaczęły docierać do coraz szerszych rzesz odbiorców. Znacznej popularności dostarczyła im też graficzna forma.
Dziś najbardziej znanym przejawem reklamy w Internecie są banery. Przyciągają uwagę ze względu na swoją kolorystykę, a także ruchome elementy.
Nie wszyscy zdają sobie sprawę z faktu, że internetowa reklama nie zawsze jest oczywista. W świetle unijnych przepisów, takim przekazem są również różnego rodzaju ogłoszenia lub aukcje.
widget e commerce
Przeczytaj również: Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?
Przeczytaj również: Jak działa reklama?
Przeczytaj również: Jak otrzymać zgodę na przesyłanie informacji handlowych?
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobi ć jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła