Informatyk, który tworzył popkulturę

Chyba każdy z nas słyszał choć raz nazwisko Steve’a Jobsa – założyciela firmy Apple, który uznawany był nie tylko za wielkiego biznesmena, ale także za wizjonera. Dziś możemy mówić, że swoją pracą i pasją wniósł nie tylko wielki wkład w branży technologicznej, ale także w dużej mierze przyczynił się do rozwoju popkultury. Współcześnie nadgryzione jabłuszko, symbol Apple, jest czymś więcej niż tylko logo firmy.
Nie da się ukryć, że posiadanie sprzętu z charakterystycznym znakiem wiązane jest z czymś więcej, niż przywiązaniem do określonej firmy i jej rozwiązań technologicznych. Ma być odzwierciedleniem stylu życia, a także świadczyć o wyznawanych przez użytkownika wartościach. Jabłuszko Apple można uznać dziś za jeden z wielu elementów popkultury.
Jest to symbol rozpoznawany na całym świecie, w prosty sposób przekraczający granice językowe. Ma oznaczać chęć wyniesienia się ponad to, co masowe i powszechnie uznawane za dobre. „Wyznawcy” Apple w pewien sposób oddają Steve’owi Jobsowi hołd, podziwiając jego wizjonerstwo, oryginalne pomysły i chcąc ruszać w jego ślady.
Co więcej, o założycielu Apple powstają dziś książki i filmy, które stają się swoistym „przewodnikiem” i motywacją do działania dla wielu ludzi.
https://e-keller.pl/
Przeczytaj również: Czy warto korzystać z bankowości mobilnej?
Przeczytaj również: Jak robić jeszcze ciekawsze zdjęcia?
Przeczytaj również: Samotność w sieci, czyli technologie informacyjne w popkulturze
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła