Jak często produkty Apple pojawiają się w kinie?

Jednym z istotnych elementów popkultury z pewnością jest współczesna kinematografia. Ta branża daje możliwość ciekawego przedstawienia i odzwierciedlenia panujących na świecie relacji społecznych, zmian czy określonej mody. Interesujące jest to, w jaki sposób w kinie najczęściej przedstawiane są akcesoria informatyczne. Obecności komputerów i innych sprzętów na ekranach kin w oczywisty sposób nie dało się uniknąć.
To jasne, że jeśli akcja filmu dzieje się w czasach współczesnych, w przedstawionym świecie muszą pojawiać się także elementy, które znamy z naszego własnego życia. Ciekawostką jest jednak fakt, że producenci znacznie częściej decydują się na umieszczenie w filmie gadżetów, które posiadają logo nie tylko rozpoznawalne, ale także w oczach odbiorców związane z określonymi wartościami. Każdy, kto stara się być na bieżąco z nowościami kinowymi, w krótkim czasie zauważy, że komputery czy telefony firmy Apple pojawiają się na ekranach znacznie częściej niż gadżety innych marek. Co ciekawe, rzeczywisty udział Apple w rynku technologicznym wynosi zaledwie kilka procent.
Gdyby jednak spróbować oszacować udziały firmy na podstawie przekazów kinematograficznych, można by odnieść wrażenie, że jest to marka dominująca.
www.signitum.pl
Przeczytaj również: Czy warto korzystać z bankowości mobilnej?
Przeczytaj również: Jak robić jeszcze ciekawsze zdjęcia?
Przeczytaj również: Samotność w sieci, czyli technologie informacyjne w popkulturze
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła