Jak często produkty Apple pojawiają się w kinie?

Jednym z istotnych elementów popkultury z pewnością jest współczesna kinematografia. Ta branża daje możliwość ciekawego przedstawienia i odzwierciedlenia panujących na świecie relacji społecznych, zmian czy określonej mody. Interesujące jest to, w jaki sposób w kinie najczęściej przedstawiane są akcesoria informatyczne. Obecności komputerów i innych sprzętów na ekranach kin w oczywisty sposób nie dało się uniknąć.
To jasne, że jeśli akcja filmu dzieje się w czasach współczesnych, w przedstawionym świecie muszą pojawiać się także elementy, które znamy z naszego własnego życia. Ciekawostką jest jednak fakt, że producenci znacznie częściej decydują się na umieszczenie w filmie gadżetów, które posiadają logo nie tylko rozpoznawalne, ale także w oczach odbiorców związane z określonymi wartościami. Każdy, kto stara się być na bieżąco z nowościami kinowymi, w krótkim czasie zauważy, że komputery czy telefony firmy Apple pojawiają się na ekranach znacznie częściej niż gadżety innych marek. Co ciekawe, rzeczywisty udział Apple w rynku technologicznym wynosi zaledwie kilka procent.
Gdyby jednak spróbować oszacować udziały firmy na podstawie przekazów kinematograficznych, można by odnieść wrażenie, że jest to marka dominująca.
www.signitum.pl
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Polecane artykuły

Model opt-out, czyli szersze możliwości
Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców. Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym w niektórych krajach modelu opt-out. W jego przypadku przesyłanie informacji

Popkulturowy wizerunek informatyka
Przedstawiciele zawodów znajdują swój stereotypowy wizerunek w rozmaitych elementach popkultury. Możemy doszukiwać się ich w filmach, serialach, książkach czy komiksach, a także panującej modzie lub muzyce. Pojawienie się takiego wizerunku informatyków, w czasach ciągłej popularyzacji tego zawodu