Jak otrzymać zgodę na przesyłanie informacji handlowych?


W świetle polskiego prawa przesyłanie niezamówionych informacji handlowych jest możliwe tylko wtedy, jeśli ich adresat wcześniej wyrazi na to zgodę. Może mieć ona formę zawarcia bezpośredniej umowy lub kliknięcie twierdzącej odpowiedzi na odpowiednio sformułowane zapytanie. Jak uzyskać tego typu zgodę, by nasze działania były całkowicie zgodne z prawem? Dość popularnym jest umieszczanie odpowiedniego aneksu w umowie zawieranej z klientem lub dodatku do regulaminu podczas zakładania konta na wybranym serwerze.
Taka informacja musi być odpowiednio wyodrębniona. Nie może być ukryta między innymi warunkami umowy czy punktami regulaminu. Warto jednak wiedzieć, że w żadnej z tych sytuacji zgoda na otrzymywanie informacji handlowych nie może być warunkiem koniecznym do spełnienia.
Odmowa zawarcia umowy lub założenia odpowiedniego konta z powodu braku zainteresowania mailową ofertą jest nielegalna. Istnieje również możliwość przesłania na adres e-mailowy odbiorcy zapytania, czy zgodzi się na otrzymywanie tą drogą ofert handlowych od danej firmy. Zanim je wyślesz, dowiedz się, z jakiego kraju pochodzi odbiorca – to zdecyduje o warunkach, jakie powinna spełniać taka informacja.
www.jurata-muza.pl
Przeczytaj również: Jak dbać o system ogrzewania podłogowego elektrycznego?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
Polecane artykuły

Aplikacje bankowe
Wielu z nas nie wyobraża sobie życia bez telefonu komórkowego. Nie służy on już tylko do kontaktów ze znajomymi, ale stanowi integralną część naszego życia. Dostęp do Internetu oraz możliwość instalowania przydatnych aplikacji, sprawia, że smartfony pozwalają nam zarządzać domowym budżetem, organ

Aplikacja mobilna. Jak wypromować ją w Internecie?
Przy promowaniu aplikacji mobilnych warto wykorzystać różne narzędzia internetowe, które pozwolą zdobyć nowych klientów. Na początku należy rozplanować działania marketingowe i dostosować je do konkretnej grupy odbiorców. Podstawowym krokiem jest właściwy opis aplikacji mobilnej. Ma być on krótki,