Jak wygląda „typowy” informatyk?

W Internecie coraz częściej możemy spotkać się z określeniem „typowy”, które ma za zadanie podkreślanie stereotypowych cech przedstawiciela danej społeczności. Zaglądając do sieci, „spotkamy” typowe mamy, babcie, nauczycielki… Dzięki kwitnącej popkulturze, tego przymiotnika przy swoim zawodzie doczekali się również informatycy. Po czym poznać „typowego informatyka”? Najłatwiejszą, choć nie zawsze prawidłową, drogą do wstępnego rozpoznania drugiego człowieka, jest ocenienie go po wyglądzie. To właśnie kryterium często używane jest również w odniesieniu do informatyków oraz ich wizerunku, jaki możemy znaleźć w popkulturze.
Informatyk, czy, szerzej ujmując, naukowiec, zwykle już na pierwszy rzut oka wygląda na całkowicie nieprzystosowanego do życia. Jego rzeczy często są niemodne czy przesadnie ugrzecznione. W filmach lub serialach możemy zauważyć, że naukowcy stylizowani są w taki sposób, że wyglądają jak większe wersje dzieci, uszykowanych na niedzielną wizytę u babci. Atrybutami „typowych” informatyków często są takie elementy garderoby, które budzą wśród „modnych” osób delikatny uśmiech politowania.
Znajdziemy tutaj muszki, szelki, zabawne okularki czy kamizelki.
kurtyna przeciwpożarowa
Przeczytaj również: Czy warto korzystać z bankowości mobilnej?
Przeczytaj również: Jak robić jeszcze ciekawsze zdjęcia?
Przeczytaj również: Samotność w sieci, czyli technologie informacyjne w popkulturze
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła