Model opt-out, czyli szersze możliwości


Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców.
Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym w niektórych krajach modelu opt-out.
W jego przypadku przesyłanie informacji handlowych do nieokreślonych adresatów jest dozwolone.
Nie ma konieczności uzyskania uprzedniej zgody.
Nawet jeśli zdecydujemy się o takową poprosić, już pierwsza informacja może zawierać treści reklamowe.
Istnieje jednak warunek mówiący o tym, iż odbiorca w każdej chwili ma możliwość, by domagać się usunięcia swojego adresu z listy mailingowej.
Do obowiązków nadawcy należy konsekwentne pilnowanie, by informacje handlowe nie docierały do osób, które nie mają ochoty otrzymywać tego typu treści.
Wykorzystywanie w działalności marketingowej modelu opt-out zobowiązuje nadawców ofert handlowych do rzetelnego prowadzenia rejestru osób zainteresowanych ich informacjami.
Kiedy wybrana osoba zdecyduje, że nie życzy sobie przesyłania określonych informacji, a pomimo to nadal będzie je otrzymywać, można uznać, że jest to działanie niezgodne z obowiązującym prawem.
drukarnia etykiet samoprzylepnych https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych landing page co to
Przeczytaj również: Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?
Przeczytaj również: Jak działa reklama?
Przeczytaj również: Jak otrzymać zgodę na przesyłanie informacji handlowych?
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła