Model opt-out, czyli szersze możliwości


Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców.
Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym w niektórych krajach modelu opt-out.
W jego przypadku przesyłanie informacji handlowych do nieokreślonych adresatów jest dozwolone.
Nie ma konieczności uzyskania uprzedniej zgody.
Nawet jeśli zdecydujemy się o takową poprosić, już pierwsza informacja może zawierać treści reklamowe.
Istnieje jednak warunek mówiący o tym, iż odbiorca w każdej chwili ma możliwość, by domagać się usunięcia swojego adresu z listy mailingowej.
Do obowiązków nadawcy należy konsekwentne pilnowanie, by informacje handlowe nie docierały do osób, które nie mają ochoty otrzymywać tego typu treści.
Wykorzystywanie w działalności marketingowej modelu opt-out zobowiązuje nadawców ofert handlowych do rzetelnego prowadzenia rejestru osób zainteresowanych ich informacjami.
Kiedy wybrana osoba zdecyduje, że nie życzy sobie przesyłania określonych informacji, a pomimo to nadal będzie je otrzymywać, można uznać, że jest to działanie niezgodne z obowiązującym prawem.
drukarnia etykiet samoprzylepnych https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych landing page co to
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Polecane artykuły

Popkulturowy wizerunek informatyka
Przedstawiciele zawodów znajdują swój stereotypowy wizerunek w rozmaitych elementach popkultury. Możemy doszukiwać się ich w filmach, serialach, książkach czy komiksach, a także panującej modzie lub muzyce. Pojawienie się takiego wizerunku informatyków, w czasach ciągłej popularyzacji tego zawodu

Aplikacja mobilna. Jak wypromować ją w Internecie?
Przy promowaniu aplikacji mobilnych warto wykorzystać różne narzędzia internetowe, które pozwolą zdobyć nowych klientów. Na początku należy rozplanować działania marketingowe i dostosować je do konkretnej grupy odbiorców. Podstawowym krokiem jest właściwy opis aplikacji mobilnej. Ma być on krótki,