Nienachalna forma reklamy, czyli reklama natywna


Reklama natywna to specyficzna forma reklamowa, która z powodzeniem może być wykorzystywana przy internetowych akcjach marketingowych. Warto bliżej przyjrzeć się jej specyfice, by móc w pełni korzystać z jej możliwości. Reklama natywna to przede wszystkich reklama nienachlana. Musi współgrać z charakterem strony i naturalnie się w nią wpasowywać.
Jest dostosowana do zawartych na stronie treści i wszelkich innych materiałów. Do kategorii reklamy natywnej możemy przypasować różne formaty reklamowe. Możemy zaklasyfikować tutaj reklamę Google AdWords, sponsorowane artykuły na stronach www, sponsorowane posty na Facebooku czy Twitterze, a także współpraca z blogerami i promowanie video na YouTube. Forma reklamy natywnej musi być dostosowana do potrzeb grupy odbiorców, do których planujemy dotrzeć z przekazem.
Czy interesują ich treści informacyjne czy raczej rozrywkowe? Wszystko to należy wziąć pod uwagę i wybrać odpowiednie narzędzie, dzięki któremu reklama przyniesie efekty.
www.azspodlasie.eu
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Czy stolarka aluminiowa może być stosowana w konstrukcjach pasywnych i energooszczędnych?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Polecane artykuły

Snapchat w marketingu online
Snapchat to całkiem nowy kanał społecznościowy, który może okazać się skutecznym narzędziem marketingowym. Ta aplikacja na telefon umożliwia tworzenie „snapów”, czyli zdjęć czy filmików, które widzą inni użytkownicy. Pojawiają się jedynie na chwilę, po czym znikają. Snapchat jest bardzo przydatnym

Dwadzieścia cztery godziny na dobę
Dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Internet jest obecny z nami cały czas, nawet wtedy, kiedy sami nie logujemy się do sieci, to też tam jesteśmy. Choćby za sprawą naszych znajomych, którzy publikują zdjęcia ze spotkania z nami na popularnych portalach społecznościowych. Nie