Przykłady języków skryptowych


Na rynku możemy znaleźć wiele języków skryptowych. I tak o to PHP to jeden z najpopularniejszych języków skryptowych (także jeden z pierwszych powszechnie używanych). Powstał jako rozszerzenie popularnego kiedyś języka skryptowego Perl z myślą o aplikacjach internetowych.
Nadal jest z nimi ściśle związany. Jest to język bardzo popularny w Internecie (na przykład fora internetowe, portale, blogi). Kolejnym popularnym językiem jest Python, którego zdobywa coraz większą rzeszę zadowolonych użytkowników.
Zaletą tego języka jest jego prostota. Prawdopodobnie to Python jest najłatwiejszym językiem do nauki programowania. Język ten jest używany głównie w start-upach oraz małych firmach.
Język Ruby jest to najmniej popularny język jeśli chodzi o oferty pracy. Node.JS to technologia, o której ostatnio robi się głośno.
Jej cechą unikalną jest inne podejście do programowania aplikacji webowych, tak zwane programowanie zdarzeniowe. Raczej nie polecany początkującym, ale mimo wszystko wartyuwagi. Technologia ta obecnie jest najczęściej wybierana przez startupy lub w dużych firmach do projektów eksperymentalnych.
www.eurohockey.pl
Przeczytaj również: Czy warto korzystać z bankowości mobilnej?
Przeczytaj również: Jak robić jeszcze ciekawsze zdjęcia?
Przeczytaj również: Samotność w sieci, czyli technologie informacyjne w popkulturze
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła