ToCoMoje – paragony w jednym miejscu


Rynek aplikacji mobilnych wypełnia się coraz to ciekawszymi i oryginalnymi pomysłami. Pewnie każdy z nas ma problem z przechowywaniem paragonów.
Problem pojawia się, gdy mamy oddać rzecz do reklamacji i nie możemy znaleźć paragonu lub okazuje się, że wyblakł. Jest na to sposób.
Specjaliści od aplikacji mobilnych wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyli narzędzie, które umożliwia archiwizowanie i przechowywanie papierowych paragonów. Dzięki ToCoMoje będziesz je mieć w jednym miejscu, w swoim smartfonie.
Wystarczy tylko zrobić zdjęcie paragonu i opisać rachunek, dzięki czemu łatwiej Ci będzie go potem odszukać. Gdy zajdzie potrzeba znalezienia konkretnego paragonu, możesz go znaleźć przy pomocy wyszukiwarki według dowolnych kryteriów.
Ponadto możesz wyszukiwać sklepy danej marki, które znajdują się w Twojej okolicy, dzięki czemu będziesz wiedzieć dokąd się udać z ewentualną reklamacją. Ponadto nie trzeba się martwić, że rachunki się zgubią lub skasują z telefonu – aplikacja przechowuje ich kopię w chmurze.
https://norminet.pl/produkty/materialy-scierne/sciernice-do-marmurkowania,2,131825
Przeczytaj również: Czy warto korzystać z bankowości mobilnej?
Przeczytaj również: Jak robić jeszcze ciekawsze zdjęcia?
Przeczytaj również: Samotność w sieci, czyli technologie informacyjne w popkulturze
Polecane artykuły

Co zrobić jeżeli wyczujesz ulatniający się gaz?
Gaz ziemny w procesie przetwarzania jest poddawany specjalnemu procesowi nawaniania, w którym to uzyskuje swój specyficzny zapach. Postępuje się tak dlatego, aby człowiek był go w stanie wyczuć w przypadku awarii instalacji gazowej i ulatniania się gazu. Co jednak należy zrobić jeżeli poczujesz, ż

Content markerting, czyli wartościowe treści
Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią określonej strategii komunikacyjnej. Content marketing jest istotny dla każdej firmy. Content marketing skła