Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?

Naklejki trudne do usunięcia https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/24-naklejki-trudne-do-usuniecia Drukarnia

SPAM, czyli wysyłane bez zgody odbiorcy treści reklamowe, jest bardzo popularną, a jednocześnie powszechnie nielubianą formą marketingu. W świetle polskiego prawa, aby przesyłać oferty handlowe na prywatną skrzynkę wybranej osoby, powinniśmy uzyskać jej zgodę. Istnieją jednak informacje, które możemy rozpowszechniać bez odpowiedniego pozwolenia. Takie przyzwolenie dotyczy przede wszystkim treści niekomercyjnych. Wysyłanie wiadomości stworzonych przez różnego rodzaju organizacje charytatywne nie wymaga zgody ich odbiorcy. Do tej grupy należą również apele działaczy społecznych oraz wszelkiego rodzaju prośby o wsparcie czy pomoc.

Przyzwolenia na przesyłanie promocyjnej korespondencji nie potrzebują także partie polityczne. Bezkarnie możemy również masowo rozesłać ostrzeżenia, np. o istnieniu nowego wirusa komputerowego. Takie rozwiązanie nie wszystkim się podoba. W 2002 roku pojawiły się próby wprowadzenia zakazu przesyłania niekomercyjnego SPAM-u do dyrektyw unijnych. Nie weszły jednak w życie z powodu protestów zainteresowanych organizacji.

obsługujemy projekty obcojęzyczne obsługa projektów obcojęzycznych obsługujemy projekty