
Snapchat do dosyć nowe narzędzie społecznościowe, szczególnie popularne wśród młodych ludzi. Warto już teraz zainteresować się możliwościami, które daje robienie „snapów” i wykorzystać je w działaniach marketingowych.
Reklamy, które planujemy zamieścić na Snapchacie nie mogą być nachalne. Muszą wyglądać naturalnie i wpasowywać się w treści zamieszczane przez innych użytkowników.
Tutaj operuje się obrazem i filmem. Użytkownicy sami decydują kogo i co chcą oglądać, dlatego nie możemy agresywnie narzucać im swojej woli.
Snapchat jest idealnym obszarem do relacjonowania wydarzeń „na żywo”. Możesz podzielić się z Twoimi obserwatorami tym, co akurat dzieje się w Twojej firmie.
Zdjęcie z prowadzonych akcji czy zza kulis danego wydarzenia jest idealną formą kreowania pozytywnego wizerunku i zdobywania nowych klientów. Snapchat pozwala zbliżyć się do ludzi.
Aplikacja ta daje niweluje odległość i sprawia, że możemy podzielić się z innymi osobami ważnym dla nas momentem w każdej chwili i bez względu na odległość.