Co to jest reklama?
Dla wielu ludzi reklama to nic innego, jak ciągnące się w nieskończoność pasmo kolorowych obrazów, wyświetlanych na ekranie telewizora. Nie każdy jednak zna pochodzenie tego słowa, jego dokładną definicję czy różnorodność działań, jakie się pod nim skrywają.
Termin „reklama” wywodzi się z łaciny. Swój rodowód zawdzięcza słowom „reclamo” i „reclamare”, które oznaczają odzew oraz nawoływanie.
Jej głównym, najbardziej oczywistym celem jest nakłonienie odbiorców do zakupienia konkretnego produktu lub skorzystania z usługi. W niektórych przypadkach może mieć również za zadanie promowanie wybranych idei lub zwracanie uwagi opinii publicznej na ważne kwestie.
Z kolei według dyrektyw unijnych reklamą jest przedstawieniem oferty handlowej w dowolnej formie, jeśli tylko ma na celu wspieranie sprzedaży usług lub towarów. Dotyczy działalności gospodarczej i rzemieślniczej, a także zbywania praw, zobowiązań i nieruchomości.
Wbrew powszechnemu przekonaniu reklama to nie tylko telewizyjne filmy, kolorowe strony w gazetach i przykuwające uwagę bilboardy. Pracownicy agencji reklamowych prześcigają się w coraz to nowych pomysłach, które pozwolą na skuteczne dotarcie do odbiorców.
anglojęzyczne call center wielojęzyczne call center nasze call center agencja kreatywna gdańsk
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan