Model opt-out, czyli szersze możliwości
Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców.
Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym w niektórych krajach modelu opt-out.
W jego przypadku przesyłanie informacji handlowych do nieokreślonych adresatów jest dozwolone.
Nie ma konieczności uzyskania uprzedniej zgody.
Nawet jeśli zdecydujemy się o takową poprosić, już pierwsza informacja może zawierać treści reklamowe.
Istnieje jednak warunek mówiący o tym, iż odbiorca w każdej chwili ma możliwość, by domagać się usunięcia swojego adresu z listy mailingowej.
Do obowiązków nadawcy należy konsekwentne pilnowanie, by informacje handlowe nie docierały do osób, które nie mają ochoty otrzymywać tego typu treści.
Wykorzystywanie w działalności marketingowej modelu opt-out zobowiązuje nadawców ofert handlowych do rzetelnego prowadzenia rejestru osób zainteresowanych ich informacjami.
Kiedy wybrana osoba zdecyduje, że nie życzy sobie przesyłania określonych informacji, a pomimo to nadal będzie je otrzymywać, można uznać, że jest to działanie niezgodne z obowiązującym prawem.
drukarnia etykiet samoprzylepnych https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych landing page co to
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan