Nienachalna forma reklamy, czyli reklama natywna
Reklama natywna to specyficzna forma reklamowa, która z powodzeniem może być wykorzystywana przy internetowych akcjach marketingowych. Warto bliżej przyjrzeć się jej specyfice, by móc w pełni korzystać z jej możliwości. Reklama natywna to przede wszystkich reklama nienachlana. Musi współgrać z charakterem strony i naturalnie się w nią wpasowywać.
Jest dostosowana do zawartych na stronie treści i wszelkich innych materiałów. Do kategorii reklamy natywnej możemy przypasować różne formaty reklamowe. Możemy zaklasyfikować tutaj reklamę Google AdWords, sponsorowane artykuły na stronach www, sponsorowane posty na Facebooku czy Twitterze, a także współpraca z blogerami i promowanie video na YouTube. Forma reklamy natywnej musi być dostosowana do potrzeb grupy odbiorców, do których planujemy dotrzeć z przekazem.
Czy interesują ich treści informacyjne czy raczej rozrywkowe? Wszystko to należy wziąć pod uwagę i wybrać odpowiednie narzędzie, dzięki któremu reklama przyniesie efekty.
www.azspodlasie.eu
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan