Nienachalna forma reklamy, czyli reklama natywna

Reklama natywna to specyficzna forma reklamowa, która z powodzeniem może być wykorzystywana przy internetowych akcjach marketingowych. Warto bliżej przyjrzeć się jej specyfice, by móc w pełni korzystać z jej możliwości. Reklama natywna to przede wszystkich reklama nienachlana. Musi współgrać z charakterem strony i naturalnie się w nią wpasowywać.

Jest dostosowana do zawartych na stronie treści i wszelkich innych materiałów. Do kategorii reklamy natywnej możemy przypasować różne formaty reklamowe. Możemy zaklasyfikować tutaj reklamę Google AdWords, sponsorowane artykuły na stronach www, sponsorowane posty na Facebooku czy Twitterze, a także współpraca z blogerami i promowanie video na YouTube. Forma reklamy natywnej musi być dostosowana do potrzeb grupy odbiorców, do których planujemy dotrzeć z przekazem.

Czy interesują ich treści informacyjne czy raczej rozrywkowe? Wszystko to należy wziąć pod uwagę i wybrać odpowiednie narzędzie, dzięki któremu reklama przyniesie efekty.

badanie marki ścieżka zakupowa klienta