Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które odpowiadają potrzebom klientów. Treści takie mają być przydatne dla konsumentów, a jednocześnie są częścią
Nienachalna forma reklamy, czyli reklama natywna
Reklama natywna to specyficzna forma reklamowa, która z powodzeniem może być wykorzystywana przy internetowych akcjach marketingowych. Warto bliżej przyjrzeć się jej specyfice, by móc w pełni korzystać
Aplikacja mobilna. Jak wypromować ją w Internecie?
Przy promowaniu aplikacji mobilnych warto wykorzystać różne narzędzia internetowe, które pozwolą zdobyć nowych klientów. Na początku należy rozplanować działania marketingowe i dostosować je do
Snapchat w marketingu online
Snapchat to całkiem nowy kanał społecznościowy, który może okazać się skutecznym narzędziem marketingowym. Ta aplikacja na telefon umożliwia tworzenie „snapów”, czyli zdjęć czy filmików, które
Możliwości Snapchata. Dlaczego warto?
Snapchat do dosyć nowe narzędzie społecznościowe, szczególnie popularne wśród młodych ludzi. Warto już teraz zainteresować się możliwościami, które daje robienie „snapów”
SPAM nie tylko na e-mail
Możliwość założenia folderu SPAM pojawia się w niemal każdej poczcie elektronicznej. Właśnie dlatego kojarzymy te niechciane, niepotrzebne, masowo wysyłane wiadomości